Strona główna
O nas
Rozwiązania
RMM | Remote monitoring and management
Lansweeper
Zoptymalizuj i zautomatyzuj zarządzanie infrastrukturą IT w Twojej firmie dzięki rozwiązaniom Lansweeper.
ISL Online
Zapewnij bezpieczny i szybki zdalny dostęp do urządzeń firmowych dzięki rozwiązaniom ISL Online.
RemoteDesktop.pl
Zapewnij bezpieczny i sprawny zdalny dostęp do infrastruktury IT w swojej firmie dzięki rozwiązaniom RemoteDesktop.pl.
SIEM | Security Information and Event Management
Wazuh
Wazuh to nowoczesna, otwartoźródłowa platforma bezpieczeństwa, oferująca zaawansowane funkcje SIEM (Security Information and Event Management) oraz XDR (Extended Detection and Response).
ITSM / ESM
OTOBO
Bazując na wieloletnim doświadczeniu we wdrażaniu systemu OTRS, oferujemy kompleksowe wdrożenia, migracje oraz integracje systemu OTOBO i Znuny.
Mint Service Desk
Profesjonalne wdrożenia, wsparcie techniczne oraz rozwój dedykowanych funkcjonalności w ramach Mint Service Desk.
Znuny
Bazując na naszym wieloletnim doświadczeniu we wdrażaniu systemu OTRS, oferujemy profesjonalne wdrożenia, migracje oraz integracje systemu Znuny.
Blog
Kontakt
Zapytaj o ofertę
ITSM Software Blog
Migracja z OTRS do nowoczesnych systemów service desk – doświadczenie i naturalna alternatywa
OTRS przez lata był systemem, który był ceniony za swoją funkcjonalność jak i możliwość samodzielnego rozwoju w oparciu o bogatą bibliotekę dedykowanych wtyczek. Niestety z czasem interfejs zestarzał się, a użytkownicy coraz częściej szukali innych rozwiązań. Dowiedz się o możliwościach migracji oraz strategii, którą można przyjąć na płynne przejście do nowych rozwiązań.
May 18, 2025
Co to jest ITIL?
ITIL to kluczowe narzędzie w zarządzaniu usługami IT, które pomaga organizacjom w dostarczaniu usług o wysokiej jakości, zgodnych z potrzebami biznesowymi. Dzięki standardowym procesom i najlepszym praktykom, ITIL przyczynia się do zwiększenia efektywności operacyjnej, lepszego zarządzania ryzykiem i zwiększenia satysfakcji klientów. Mimo pewnych wyzwań związanych z wdrożeniem, korzyści płynące z ITIL są znaczne i mogą przynieść długoterminową wartość dla organizacji. ITIL 4, z nowym podejściem do zarządzania usługami, umożliwia jeszcze lepsze dostosowanie się do dynamicznie zmieniającego się środowiska IT i biznesowego.
August 2, 2024
Co to jest service desk?
Service Desk jest nieodzownym elementem współczesnych organizacji, stanowiąc kluczowy punkt kontaktowy dla użytkowników w zakresie wsparcia IT. Oferuje centralizowane zarządzanie incydentami, wnioskami o usługi oraz wsparcie techniczne, co przyczynia się do zwiększenia efektywności, poprawy jakości usług oraz optymalizacji zasobów. Mimo pewnych wyzwań, takich jak koszty i zarządzanie zespołem, korzyści z posiadania Service Desk są znaczne i mogą przynieść długoterminową wartość dla organizacji. W przyszłości, dzięki rozwojowi technologii, Service Desk będzie mógł oferować jeszcze bardziej zaawansowane i zautomatyzowane wsparcie, dostosowane do potrzeb użytkowników i wymagań biznesowych.
August 2, 2024
Previous
Next
Skontaktuj się z nami
Skontaktuj się z nami o każdej porze przez
sales@itsmsoftware.pl
Imię
Email
Wiadomość
Zaznaczając to pole, potwierdzasz, że zgadzasz się z naszą
polityką prywatności.
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.